English

آمادگی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه و تقویت خطوط و خدمات‌رسانی ویژه تاکسی‌های این شهر در شب‌های قدر خبر داد.

آمادگی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای شب‌های قدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به تدابیر این سازمان و فعالیت تاکسی‌ها در مراسم لیالی قدر، گفت: با توجه به فرارسیدن شب‌های باعظمت قدر و برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر شهروندان، ناوگان تاکسیرانی تا پایان مراسم در مسیرهای مختلف برای جابه‌جایی شهروندان در حال آماده‌باش است.

وی هدف از این تدابیر را تردد و دسترسی آسان نمازگزاران، عزاداران و شب‌زنده‌داران در این شب‌ها عنوان کرد و افزود: سازمان تاکسیرانی هم‌زمان با لیلی قدر به‌منظور خدمت‌رسانی به شب‌زنده‌داران برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا نمازگزاران با آسودگی خاطر تردد نموده و در مساجد به ادای فریضه دینی و دعا و نیایش بپردازند.

سلیمانی بابیان اینکه تاکسی‌ها از ساعت 12 شب تا سحر مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی هستند، گفت: کلیه بازرسین سازمان به‌صورت مستقر و یا به‌صورت گشت متحرک با خودرو نظارت می‌‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در هسته مرکزی شهر استفاده از حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک نقش مهمی در شب‌های قدر خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه