English

اجرای طرح نشاط معنوی در جوار ۱۰ بقعه متبرکه برخوار

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان طرح نشاط معنوی در جوار 10 بقعه متبرکه شهرستان برخوار برگزار می شود.

اجرای طرح نشاط معنوی در جوار 10 بقعه متبرکه برخوار

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در نظر دارد تا در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح نشاط معنوی را با محوریت بقاع متبرکه در تابستان سال جاری برگزار نماید.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری این طرح نشست مشترکی نیز با حضور هیئت امنا بقاع متبرکه و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان شهرستان برخوار برگزار شد و برنامه های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت برگزاری هرچه بهتر این طرح به آنان ارائه شد و مسائل مربوط به اجرای آن نیز مورد بررسی قرار گرفته شد.

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار افزود: این طرح در جوار حرم مطهر 10 امامزاده عظیم الشان شهرستان و با همکاری اداره آموزش و پرورش، اداره بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان در رشته های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، درسی، قرآنی و آموزشی همراه با برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی از 17 تیرماه در جوار بقاع متبرکه شهرستان برگزار می شود و این کلاس ها تا پایان تابستان نیز ادامه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی