English

برگزاری طرح ضیافت الهی در۶ بقعه متبرکه اردستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در 6 بقعه متبرکه شاخص این شهرستان در حال برگزاری است.

برگزاری طرح ضیافت الهی در6 بقعه متبرکه اردستان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی اظهار داشت: با شروع ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور طرح ضیافت الهی در سطح شهرستان اردستان و در اماکن متبرکه همچون سال های گذشته اجرا می شود.

وی افزود: این مراسم ها در جوار حرم مطهر امامزاده موسی (ع)، اسماعیل(ع)، قاسم و محسن (ع) در شهر اردستان و امامزاده یحیی (ع) زواره، امامزاده حیدر(ع) کهنگ و میرسید علی (ع) قهساره در دهستان برزاوند برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ قرآن و عترت اهل بیت (ع) درمکان های مقدس و بقعه های متبرکه بیان کرد و افزود: روحانیان، مدیران فرهنگی، هیئت امنا و عوامل اجرایی بقعه های متبرکه در اجرای این طرح همکاری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته نسبت به اجرای برنامه‌ های مختلف فرهنگی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان درسطح شهرستان اقدام می شود.

وی از برپایی نماز جماعت در بیشتر بقعه های متبرکه این شهرستان درایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اجرای برنامه های سخنرانی و بیان احکام شرعی، برگزاری نشست ها و کلاس های قرائت قرآن، جزء خوانی، برگزاری آئین های دعاخوانی و مناجات از جمله برنامه‌ های تدوین شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان در شهرستان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان مسابقه کتاب زمزم حکمت در خصوص ترجمه و مفاهیم 110حکمت نهج البلاغه نیز خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند جهت دریافت کتاب و شرکت در آزمون به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی طباطبایی تاریخ برگزاری این مسابقه را 15 تیر ماه جاری نیز اعلام کرد و افزود: محل برگزاری مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی همچنین از برپایی سفره های افطاری ساده با بهره گیری از توانمندی خیران و واقفان از جمله در امامزاده ها، مسجدها و برپایی آئین های شب قدر در شهرستان اردستان خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه