English

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور خبر داد:

کمک خیر داوطلب به آزادی ۳۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در اصفهان

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: مشارکت خیران در ساخت و راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات از بهترین اقدامات خداپسندانه است و جلب مشارکت نیکوکاران در این زمینه باید بیشتر شود.

کمک خیر داوطلب به آزادی ۳۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید امیرمحسن ضیائی در ارتباط ویدئو کنفرانس با هلال‌احمر اصفهان در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری خیرساز چاله‌سیاه شاهین‌شهر، اظهارداشت: از بهترین خدمات خداپسندانه که ارتباط مستقیم با نجات جان انسان ها دارد کمک به ساخت پایگاه‌های هلال‌احمر است.

وی با بیان اینکه تا کنون در حوزه‌های سلامت و آموزش اقدامات خیر زیادی انجام شده اما باید زمینه‌های افزایش حضور خیران را در این بخش‌ها بیشتر فراهم کنیم، افزود: نیات خیر در هلال‌احمر به اقدامی بزرگ و مفید فایده برای مردم تبدیل می‌شود و اجر دنیوی و اخروی بسیاری برای بانیان آنها دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات فقط مسوولیت ارائه خدمات امدادی در تصادفات و حوادث جاده‌ای را ندارند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر در بسیاری از بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی با توجه به نزدیکی به جوامع محلی نقش مهمی در خدمت‌رسانی به هموطنان دارند و نخستین تیم‌های جست‌وجو و نجات در حوادث مختلف از این پایگاه‌ها به محل‌های حادثه اعزام می‌شوند.

در حاشیه این مراسم منوچهر مومن‌زاده خیر داوطلب هلال احمر اصفهان 1000 میلیون ریال کمک نقدی هم برای آزادی 30 زندانی جرایم مالی غیرعمد اهدا کرد و به‌منظور آسفالت جاده روستای جهاد آباد به پایگاه امداد و نجات بین شهری چاله سیاه و ایجاد دسترسی مناسب این روستا به این پایگاه قول همکاری داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه