English

مدیرکل ارشاد اصفهان خبر داد:

دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان راه اندازی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن می‌تواند راهبرد ارزشمندی برای ارتقای کیفیت نمایشگاه سراسری قرآن و عترت استان اصفهان در سال‌های آینده باشد.

دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب رضا ارزانی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه سراسری قرآن و عترت اصفهان با اشاره به استقبال از این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی ازجمله محفل انس با قرآن، معرفی خادمان و مؤسسات قرآنی فعال و شب شعر  پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان برای کیفیت بخشی به روند برگزاری نمایشگاه قرآن افزود: در حال حاضر صدها مرکز، موسسه و خانه قرآنی به‌صورت مستقل و وابسته با هدف توسعه فرهنگ قرآنی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن می‌تواند راهبرد ارزشمندی برای ارتقای کیفیت نمایشگاه در سال‌های آینده باشد.

در نمایشگاه امسال 24 درصد نشر مکتوب، خبرگزاری و رسانه‌ها دیجیتال 13 درصد، محصولات فرهنگی هنری و قرآنی 30 درصد، نهادهای دولتی 10 درصد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علوم قرآنی 8 درصد و دیگر بخش‌های فرهنگی نیز سهمی 15 درصدی داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه