English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

همه ناوگان حامل کالای شرکت‌های تجاری ملزم به اخذ بارنامه هستند

​مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از لزوم دریافت بارنامه برای همه ناوگان حامل کالا و بار که در جاده‌های برون‌شهری تردد می‌کنند خبر داد.

همه ناوگان حامل کالای شرکت‌های تجاری ملزم به اخذ بارنامه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خسروانی گفت: همه ناوگان حامل بار و کالای شرکت‌های تجاری که در جاده‌ها تردد می‌نمایند ملزم به دریافت بارنامه قانونی در حین بارگیری هستند.

وی افزود: با توجه به گزارش‌ها واصله توسط پلیس‌راه و گشت‌های کنترل دروازه‌ای جاده‌ای مشاهده شد که برخی از وسایط نقلیه ناوگان عمومی حامل کالای شرکت‌ها، بدون اخذ بارنامه در جاده‌ها تردد کرده و این امر خلاف قوانین و ضوابط حاکم به حمل‌ونقل برون‌شهری است.

مهندس خسروانی ضمن تأکید به این موضوع که این اداره کل و پلیس‌راه مکلف به توقیف بار وسایل نقلیه فاقد بارنامه هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه محموله بسیاری از این ناوگان خوراکی، فاسدشدنی و دارای تاریخ‌مصرف و انقضاء هستند، هرگونه ضرر و زیان ناشی از توقیف محموله ناوگان خاطی بر عهده خود شرکت‌ها بوده و هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و یا پلیس‌راه نیست.

وی در خاتمه گفت: اخذ بارنامه توسط کلیه ناوگان حامل بار جهت تردد در مسیرهای برون‌شهری امری بدیهی و قانونی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها پیگرد قانونی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه