English

راهکار جدید دولت برای بهبود فضای کسب‌وکار؛

طرح‌های سرمایه‌گذاری برای استفاده از فاینانس نیاز به طرح و تصویب در شورای اقتصاد ندارند

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری از موردبررسی قرار گرفتن چگونگی استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) در شورای اقتصاد برای حمایت از فضای کسب‌وکار در سطح کشور خبر داد.

طرح‌های سرمایه‌گذاری برای استفاده از فاینانس نیاز به طرح و تصویب در شورای اقتصاد ندارند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، شریف خسروی طی گفتگویی اعلام کرد: طرح‌های بخش خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی به استناد تبصره (3) قانون بودجه سال 1396 کل کشور برای استفاده از تسهیلات خارجی (فاینانس) نیاز به طرح و تصویب در شورای اقتصاد ندارند.

وی در خصوص توضیحات بیشتر در این راستا اظهار داشت: شورای اقتصاد در جلسه مورخ یکم خردادماه سال جاری درخواست اعضای گروه تخصصی شورای اقتصاد در خصوص نحوه طرح موضوعات استفاده از تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) در شورای اقتصاد را موردبررسی قرار داده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تصریح کرد: بر اساس این بازبینی مقررشده که طرح‌های بخش خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی به استناد تبصره (3) قانون بودجه سال 1396 کل کشور برای استفاده از تسهیلات خارجی (فاینانس) نیاز به طرح و تصویب در شورای اقتصاد ندارند.

وی این اقدام در شورای اقتصاد را گامی ارزنده در راستای توجه بیشتر به فضای کسب‌وکار در کشور عنوان کرد و گفت: قبل از این مصوبه کل طرح‌های سرمایه‌گذاری به شورای اقتصاد ارسال و کارها در این شورا تجمیع می‌شد که این کار علاوه برگرفتن زمان برای اجرای طرح‌ها از سوی دیگر هزینه‌های زیادی به سرمایه‌گذاری تحمیل می‌شد و این اقدام جدید شورای اقتصاد راهکاری مناسب در راستای بهبود فضای کسب‌وکار قلمداد می‌شود که بدون شک باعث تحرک و سرمایه‌گذاری بیشتر در کشور برای اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی بیان داشت: ما در استانداری کرمانشاه حداکثر استفاده را از این موضوع خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد که با توجه فرصت مناسب به وجود آمده از سوی دولت گام‌های بیشتری برای توسعه کارآفرینی و بهبود فضای کسب‌وکار در استان برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه