English

رئیس مرکز آفرینش های ادبی خوزستان خبرداد:

دیدار هفت شاعر خوزستانی با مقام معظم رهبری

رئیس مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان، از دیدار 7 شاعرخوزستانی با مقام معظم رهبری خبر داد.

دیدار هفت شاعر خوزستانی با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، وحید کیانی گفت: ما هر ساله شاهد دیدار شاعران جوان و پیشکسوت در محضر مقام معظم رهبری در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی همه سال هایی که این مراسم برگزارشده، خوزستان نمایندگانی داشته و برخی سال ها هم از این استان کسی دعوت نشده است، افزود: معمولا در تمام سال هایی که شاعران دعوت می شدند بین یک تا سه نفر از استان دعوت می شدند.

این شاعر خوزستانی، خاطر نشان کرد: این امر نوعی رنجش خاطر را در میان شاعران خوب استان خوزستان ایجاد می کرد که چرا باید از برخی استان ها نفرات بیشتر و از استان خوزستان تعداد کمتری دعوت می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری های جدی که صورت گرفت، مجموعه شعر نفیسی از اشعار کل شاعران خوزستان آماده کردم و یک ماه پیش، در قالب یک کتاب به علیرضا قزوه مدیر برگزاری برنامه و مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری کشورتحویل داده شد.

وی بیان اینکه خوشبختانه از جمع شاعرانی که در این کتاب شعر داشتند، هفت نفر انتخاب و برای دیدار با مقام معظم رهبری دعوت شدند، تصریح کرد: در این مراسم بناست که یک شاعر از خوزستان شعر خوانی کند و احتمال می دهم که به دو شاعر هم برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه