English

برگزاری برنامه های ویژه هنری گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سوگواره‌های شعر آفتاب جماران به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ملکوتی امام راحل (ره) در استان کرمانشاه به همراه برنامه های هنری و فرهنگی متنوع در سطح استان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه های ویژه هنری گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کرمانشاه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری ابراز داشت: سوگواره شعر آفتاب جماران از ویژه‌برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) یازدهم خرداد در شهرستان سنقروکلیایی و هرسین و سیزدهم‌ خرداد در شهرستان کرمانشاه با حضور شاعران آیینی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بابیان اینکه این مراسم با مداحی و حضور 10 نفر از شاعران آیینی و شعرخوانی این افراد ساعت 7 عصر در این سه شهرستان برگزار می‌شود، گفت: همچنین ویژه‌برنامه‌های متعددی توسط اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) تدارک دیده‌شده است.

جعفری از افتتاح نمایشگاه عکس ویژه رحلت امام خمینی (ره) در کرمانشاه خبر داد و افزود: مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) نیز به‌زودی در شهرستان ثلاثی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام همچنین ویژه‌نامه ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری و همچنین امام خمینی (ره) از دیدگاه متفکران جهان نیز در این ایام به‌صورت بروشور تهیه و توزیع می‌شود عنوان کرد: هدف از برگزاری این مراسم‌ها انتقال ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ابعاد شخصیتی امام (ره) با استفاده از زبان هنر است و این امر باید در جامعه بسترسازی فرهنگی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بابیان اینکه می‌توان با استفاده از زبان هنر نافذ جریان‌ها و شخصیت‌های انقلابی را به‌صورت بسیار متبحرانه به نسل جوان شناساند بیان کرد: تمام تلاش ما این است که معرفی شخصیت امام خمینی (ره) تنها به‌روز 14 خرداد منتهی نشود و فضای لازم را برای شناخت کافی جوانان با ابعاد وجودی امام (ره) در سایر زمان‌ها فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی