English

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد

اعزام ۹۵۰ مبلّغ روحانی در ماه مبارک رمضان در استان گلستان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حدود ۹۵۰ مبلّغ روحانی در استان گلستان مشغول موعظه و تبلیغ دین هستند.

اعزام ۹۵۰ مبلّغ روحانی در ماه مبارک رمضان در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در مراسم طلایه داران تبلیغ و بزرگداشت امام خمینی  ( ره ) و گرامیداشت شهدای 15 خرداد اظهار داشت: علماء، طلایه‌داران و پرچم‌داران عرصه هدایت و شتاب‌بخشی به ترویج معنویت و ارزش‌ها در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 950 مبلّغ روحانی در استان گلستان مشغول موعظه و تبلیغ دین هستند، افزود: نزدیک به یک‌هزار مسجد توسط مردم شیعه در استان گلستان بنا شده و از سوی علمای شیعه اداره می‌شود و نزدیک به یک‎هزار و 300 مسجد هم توسط شهروندان اهل سنت در استان گلستان ساخته شده که از سوی علمای اهل سنت مدیریت می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: مبلغان طلایه‌داران اسلام هستند و هر چه داریم در سایه تبلیغ این افراد است.

وی اظهار کرد: اصرار داریم تا برنامه‌های دینی، فرهنگی و مذهبی روحانی‌محور باشد، یک تشکل یا هیئت مذهبی باید روحانی محور بوده و یا روحانی در آن مؤثر باشد.

ولی‌نژاد اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تبلیغ است، منبر در امر تبلیغ یک منبع مؤثر است و اصل بر این است که دامنه تفسیر قرآن نیز باز شود.

حجت‌الاسلام کشیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز هم در حاشیه این مراسم گفت: 50 روحانی برای امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان به مساجد، حسینیه ها و تکایای شهرستان بندرگز اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه