English

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

امام خمینی (ره) عزت از دست رفته ملت ایران را احیا کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام خمینی (ره) عزت از دست رفته ملت ایران را احیا کرد.

امام خمینی (ره) عزت از دست رفته ملت ایران را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی (ره) نمی‌میرد، نخواهد مرد و جاودان باقی خواهد ماند چراکه امام راحل فردی بود که گام‌هایی استوار در راهی ماندگار برداشت و کسی که قدم در راهی ماندگار بگذارد جاودانه خواهد ماند.

وی با بیان اینکه برای قدم گذاشتن در مسیرهای مهم، نخست باید کار کردن برای خدا را سرلوحه کار خود قرار داد، افزود: فردی که کار برای خدا را سرلوحه کار خود قرار دهد ویژگی ابدیت را از خداوند دریافت می‌کند و یادش و اندیشه‌اش جاودانه می‌شود.

حجت الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: امام خمینی (ره) عزت از دست رفته مردم را به آن‌ها برگرداند چراکه عزت سرمایه و هستی یک ملت است اما متأسفانه این عزت در زمان شاه با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها معامله شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امام راحل برای عزت از دست رفته ملت تمام توان خود را به کار برد گفت: هرکس برای عزتش بجنگد ماندگار خواهد شد.

امام خمینی (ره) هیمنه استکبار جهانی را شکست داد

وی تصریح کرد: امام راحل هیمنه استکبار جهانی و آمریکا را شکست داد و به همه نشان داد قدرت آمریکا پوشالی است.

حجت الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه راه و اندیشه امام خمینی (ره) باید جاودانه باقی بماند، افزود: وظیفه ملت ایران این است که راه امام راحل را ادامه دهند و در این مسیر پشتیبان ولایت‌فقیه باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مورد تأیید و توجه امام راحل بود و بر ما واجب است به عنوان تکلیف شرعی ازایشان حمایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه