English

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

بزرگترین محموله قاچاق سیگار در آذربایجان غربی کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بزرگترین محموله قاچاق سیگار در استان طی 5 سال اخیر خبر داد.

بزرگترین محموله قاچاق سیگار در آذربایجان غربی کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ناصر اصلانی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این کشف محموله قاچاق اظهارداشت: روز گذشته اخباری مبنی بر باراندازی کالای قاچاق به انتظامی استان واصل شد و با توجه به اهمیت آن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: محموله که در یکی از روستاهای حاشیه ارومیه در حال باراندازی بود با هماهنگی مقامات قضایی احکام لازم اخذ و مامورین پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

سردار اصلانی اضافه کرد: در سرکشی از محل، محموله ای به مقدار 527 هزار پاکت سیگار قاچاق خارجی به ارزش بیش از یکصدوپنج میلیارد و 400 میلیون ریال از مارک آردن کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: محموله از گمرک شهید رجایی هرمزگان بارگیری شده و در صدد انتقال به کشور عراق از مسیر گمرک باشماق مریوان بوده که با احتمال کلاهبرداری راننده تغییر مسیر داده و خوشبختانه با درایت پلیس آگاهی استان در ارومیه کشف و ضبط شد.

سردار اصلانی با بیان اینکه در این عملیات 3 نفر دستگیر شدند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند اظهارداشت: باعنایت به تشکیل قرارگاه استانی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات بسیار خوبی را در طول دو ماه گذشته سال جاری داشتیم.

وی از انجام 402 عملیات منجر به کشف کالای قاچاق خبر داد و افزود: در طول دو ماه بیش از 402 عملیات منجر به کشف کالای قاچاق با هماهنگی و پشتیبانی مراجع قضایی مرکز استان و شهرستان های تابعه صورت گرفته است.

سردار اصلانی عنوان کرد: در این راستا 367 نفر در امر مبارزه با قاچاق دستگیر و همچنین 214 دستگاه خودرو سنگین و سبک که در حمل و نقل کالای قاچاق استفاده می شدند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته با مشارکت اصناف در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی در راستای ساماندهی اماکن خدماتی، عمومی و ترمینال های مسافرتی انجام گرفت.

وی از کاهش برخورد با روزه خواران در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این مدت 50 نفر متظاهر به روزه خواری دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه