English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند ۸ میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان منزل و کشف هشت میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

انهدام باند 8 میلیاردی سارقان منزل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به سرقت هشت میلیارد ریال اموال منازل مردم با همدستی سه مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه هر سه مالخر اموال دستگیر شدند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت میلیارد ریال اموال مسروقه مانند تبلت ، لپ تاپ ، ال ای دی ، طلاو جواهر و دیگراقلام منازل کشف شد.

سردار آقاخانی با بیان این موضوع که تعداد زیادی از مالباختگان توسط پلیس شناسایی و اموال آنها بازگردانده شده ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر پنج متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش 1/1درصدی سرقت منزل و افزایش کشف 3/3 درصدی سرقت منزل در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان موفق شده اند در دو ماهه اول سال جاری چهار باند سرقت منزل را در این استان شناسایی و منهدم کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید. در هنگام خروج از منزل اگر به خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید. در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشید و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهید. منازل را به سیستم های اعلام خطر،آژیر و دوربین مدار بسته مجهز کنید. گاو صندوق مکان مناسبی برای نگهداری اموال با ارزش نیست مگر اینکه در جای مناسبی مخفی شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه