English

خورستان، ۳ هزار معلم حق التدریسی دارد

سه هزار معلم حق التدریسی در آموزش و پرورش استان خوزستان مشغول به فعالیت هستند.

خورستان، 3 هزار معلم حق التدریسی دارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، معاون ابتدایی آموزش و پروش خوزستان با اعلام این خبر گفت: بعضی از معلمان بدون گذراندن دوره های آموزشی به بدنه آموزش و پرورش وارد شدند.

اردشیر شجاعی اظهار کرد: در مقطع ابتدایی سه اولویت مهم پیش دبستانی، انسداد مبادی بی سوادی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش با محوریت، دانش آموزان، آموزگاران، مدیران و اولیاء دانش آموزان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بیش از 234 هزار نفر از دانش آموزان خوزستان در طرح های مختلف تصریح کرد: پیگیری وضعیت آموزش، دانش آموزان ، جشنواره الگوهای نمونه تدریس، جشنواره برای معلمان چندپایه، جشنواره سالانه مدیران و معاونان از جمله این طرح‌ها است.

شجاعی افزود: بالغ بر 4 هزار کارگاه آموزشی در سراسر خوزستان برگزار شده که برگزاری رایگان این کارگاه‌ها از افتخارات آموزش و پرورش است.

وی  با اشاره به تقدیر  معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای این طرح‌ها خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این طرح چند میلیارد هزینه در بر داشت، در قالب دوره ضمن خدمت برگزار  شدند.

معاون ابتدایی آموزش و پروش خوزستان در پایان تاکید کرد: در نظر داریم جلسات مشرتکی بین معلمان و اولیان برگزار کنیم  تا نحوه فرآیند آموزشی مقطع ابتدایی را به اولیای دانش آموزان منتقل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه