English

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

غیبت، شایعه، دروغ و تهمت روح روزه را از بین می برد

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: ارتکاب گناه از جمله غیبت، شایعه، دروغ و تهمت روح روزه را از بین می برد .

غیبت، شایعه، دروغ و تهمت روح روزه را از بین می برد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، آیت الله حسین مظاهری در درس اخلاق این هفته به مناسبت فرارسیدن مبارک رمضان افزود: ارتکاب گناه از سوی روزه داران موجب از بین رفتن روح روزه می شود که باید روزه داری با ترک گناه و معصیت همراه باشد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: تمسخر افراد، شایعه پراکنی، تهمت، ناسازگاری زن و مردم با همدیگر و نبود رابطه حسنه در خانواده و رفتارهایی از این قبیل از معنویت و اخلاص روزه می کاهد و باید روزه داران با ترک اقسام گناه سعی بر روزه داری واقعی داشته باشند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نتایج روزه داری واقعی اظهارکرد: با روزه داری واقعی وکامل ، مشکلات و موانع پیش روی زندگی رفع می شود.

وی برانس با قرآن درماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای انس با قران است و از این ماه می تواند برنامه ریزی مدون برای تلاوت روزانه قرآن در طول سال داشت که با انس با قرآن سعادت دنیا و آخرت محقق می شود.

آیت الله مظاهری با انتقاد از اینکه برخی از افراد برای خروج از مشکلات زندگی متوسل به سحر و اعمال خرافی می شوند، تصریح کرد: قرآن بهترین برنامه را برای موفقیت در زندگی ارائه می دهد که انس با این کتاب آسمانی گرفتاری ها را رفع می کند.

وی همچنین به زمینه سازی های این ماه برای ارتباط و انس با خداوند و ائمه معصومین(ع) اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان باید سعی بر تقویت ارتباط با خداوند متعال، پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) داشت تا اینکه با کمک بی انتهای خداوند و لطف ائمه معصومین(ع) شاهد پیشرفت باشیم.

وی یادآورشد: روزه دار واقعی با اشتیاق به استقبال ماه مبارک رمضان می رود و این شوق و اشتیاق سرانجامی نیکو در دنیا و آخرت برای او دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه