English

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی:

برای گرفتن حق مردم در مقابل دولت‌خواهم ایستاد

عبدالله رضیان با بیان اینکه در حال حاضر برای گرفتن حق مردم در مقابل دولت‌خواهم ایستاد و تعارفی هم ندارم، گفت: قصد ندارم بگویم فضایی که در طول چهار سال داشتیم گل‌وبلبل بوده است

برای گرفتن حق مردم در مقابل دولت‌خواهم ایستاد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در جشن حماسه حضور مردم در این شهرستان، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در روز 29 اردیبهشت و برگزاری انتخابات مهم کشور را تبریک می‌گویم و مفتخر هستم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی هوشیار، بزرگ و باعظمت داریم و می‌توانیم بگوییم در خاورمیانه ملتی به بزرگی ملت ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: من وکیل الدوله نیستم و وکیل الملت هستم و تعارفی هم ندارم تا امروز اگر حمایت می‌کردم به جهات خاصی بود که خواستیم کشور، مردم و ملت ما سربلند باشد.

رضیان با بیان اینکه در حال حاضر برای گرفتن حق مردم در مقابل دولت‌خواهم ایستاد و تعارفی هم ندارم، تأکید کرد: قصد ندارم بگویم فضایی که در طول چهار سال داشتیم گل‌وبلبل بوده است، چنین چیزی نیست اما مسائلی وجود داشت که نمی‌توانستیم در شرایط آزمون‌وخطا قرار بگیریم و یکی از مشکلات مهمی که در کشور داریم مشکل منابع درآمدی است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولیت دولت در چهار سال دوم به‌مراتب سنگین‌تر است، تصریح کرد: خیلی از چالش‌ها را در این مدت چهار سال باید برطرف کنیم.

این مسؤول ادامه داد: منابع درآمدی ما مشخص است و واقعیتش کفاف خرج کشور و مسائل جاری کشور را نمی‌دهد و باید فضایی را به وجود آوریم که این موضوع را جبران کند.

رضیان افزود: باید وفاق ملی را در درون جامعه حفظ کنیم اما تلاش شد که در جامعه فضای دوقطبی رخ دهد که این موضوع مطلوب و خواسته دشمنان ما است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید هیچ‌گاه سعی کنیم چنین فضایی را رقم بزنیم و اجازه دهیم این فضای دوقطبی در کشور ایجاد شود، تصریح کرد: همه افرادی که در این کشور مسؤولیتی دارند یک‌زمانی هستند و بعد نیستند اما ملت و مردم همیشه هستند.

وی ادامه داد: قدرت‌ مسؤولان مقطعی و برگرفته از مردم است اما قدرتی که باقی خواهد ماند و باعث سربلندی کشور در طول این 38 سال انقلاب شده قدرت مردم است و نباید آن را نادیده بگیریم.

رضیان با بیان اینکه نباید شائبه‌ای در میان مردم به وجود آوریم که یک گروهی ممکنه حق باشد و گروهی ممکنه ناحق باشند، اظهار کرد: وقتی در کشور نهادی به‌عنوان شورای نگهبان تعدادی از افراد را به‌عنوان صاحب صلاحیت تأیید می‌کند باید احترام بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه