English

استاندار زنجان:

مشارکت حداکثری مردم امنیت کشوررا فراهم می کند

استاندار زنجان گفت: مردم باید بدانند با مشارکت خود آرامش و امنیت داخلی و اقتدار و عزت ملی را برای کشور فراهم می‌کنند.

مشارکت حداکثری مردم امنیت کشوررا فراهم می کند

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله درویش امیری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، گفت: در سایه امنیت و آرامش گام های اساسی و نقش موثری  رامی توان برای توسعه همه جانبه کشور برداشت.

وی اظهار کرد: آنچه که در انتخابات گذشته مشاهده شده و با آن مواجه بودیم موکول کردن رای دادن به ساعات پایانی به جهت اتمام زمان رای گیری گاهی موجب محروم شدن تعدادی از رای دادن می شود و خوشبختانه تجربه سال‌های گذشته هم برای ما و هم برای مردم مفید بوده است.

استاندار زنجان گفت: این انتخابات در استان زنجان نیز مانند سایر نقاط کشور با حضور چشمگیر مردم پای صندوق های رای از اولین ساعات آغاز رای گیری به صورت پرشور و گسترده شروع شده و استقبال مردم بسیار خوب است.

درویش امیری  با بیان اینکه مردم استان زنجان همواره در صحنه های مختلف بخصوص در عرصه انتخابات مشارکت حداکثری داشته اند. افزود: زنجانی ها باردیگر ثابت کردند برای تحقق اهداف نظام در صحنه حضور دارند.

وی از شهروندان خواست، رای دادن را به ساعات پایانی مهلت قانونی برگزاری انتخابات موکول نکنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان حضور باشکوه و معنادار  در انتخابات دارند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم درپای صندوق های رای دل دوستان را شاد و دشمنان را خشمگین می کند.

درویش امیری افزود: مردم با شور و اشتیاق پای صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کرده‌اند تا سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم بزنند و مردم باید بدانندکه با مشارکت خود آرامش و امنیت داخلی، اقتدار و عزت ملی را برای کشور فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد حضور پرشور مردم در ساعات اولیه در کشور و در زنجان هستیم و مردم روند اخذ خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه