English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

۲۰ پروژه بزرگ آموزش و پرورش در اصفهان آماده بهره‌برداری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر در استان اصفهان ۲۰ پروژه بزرگ در حوزه های آموزشی، بهداشتی و درمانی و رفاهی آماده بهره‌برداری است.

۲۰ پروژه بزرگ آموزش و پرورش در اصفهان آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قائدی ها در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اینکه در این مراسم یک هزار و ۴۰۰ معلم نمونه تجلیل می‌شوند، اظهار داشت: البته باید توجه داشته باشیم که همه معلمان این استان نمونه هستند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان ۸۰۰ هزار دانش آموز، ۵۰ هزار فرهنگی و پنج هزار واحد آموزشی وجود دارد، ابراز داشت: در حال حاضر نیز ۲۰ پروژه بزرگ در استان اصفهان در حال بهره‌برداری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته ۴۰ پروژه بزرگ برای فرهنگیان استان اصفهان اضافه کرد: اصفهان طی چهار سال گذشته مراکز تخصصی هنرآموزان،  کسب رتبه های دوم و سوم کنکور، رتبه های اول و دوم جشنواره خوارزمی و... از دیگر افتخارات استان اصفهان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین استان اصفهان در حوزه ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد نیز در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه