English

چهار دستگاه غیرمجاز حفاری چاه در استان اصفهان توقیف شد

چهار دستگاه غیرمجاز حفاری چاه در استان اصفهان در نیمه دوم فروردین 96 کشف و توقیف شد.

چهار دستگاه غیرمجاز حفاری چاه در استان اصفهان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان به همت پرسنل ادارات منابع آب ، نیروهای گشت و بازرسی دشتها، دفتر حراست و همکاری به موقع دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان های اصفهان و خمینی شهر، این چهار دستگاه غیرمجاز متخلف حفر چاه از نوع برقی، شناسایی و توقیف شد.

برای متخلفان نیز پرونده تشکیل شد و برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

محل توقیف این دستگاه ها در خیابان جی اصفهان، روشن دشت اصفهان، شهرهای خور( در 420 کیلومتری شرق اصفهان) و درچه( همجوار با غرب اصفهان) اعلام شده است.

دستگاههای برقی غیرمجاز حفر چاه فاقد کد وانگ ( پلاک ویژه وزارت نیرو) وزارت نیرو بوده و این نوع دستگاه ها قابلیت حمل با نیسان و تراکتور را دارد.

استان اصفهان پس از استان های یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان یکی از استان هایی است که در سال قبل زراعی با شدید ترین خشکسالی سال های اخیر روبرو بود.

شدت این پدیده در مرکز، شرق و جنوب شرقی اصفهان بیشتر از دیگر نقاط این استان است، به گونه ای که 64 درصد از مساحت استان دچار خشکسالی و 22.5 درصد گرفتار خشکسالی شدید و بسیار شدید به شمار می رود.

پارسال میزان بارندگی ها در شهرهای این استان از جمله نایین 80 درصد، در اصفهان 55درصد و در سرشاخه های زاینده رود 20 درصد کاهش یافته است.

براساس آمارهای اعلام شده بطور کلی بارش ها در استان اصفهان در سال آبی جاری نسبت به میزان بلندمدت(40 ساله ) 33 درصد کاهش یافته و در وضعیت قرمز قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی