English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

مردم استان اصفهان ۸۲۰ میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مردم این استان در قالب مشارکت های مردمی سال گذشته ۸۲۰ میلیارد ریال به این نهاد اهدا کردند.

مردم استان اصفهان ۸۲۰ میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شیران اظهار کرد: بخشی از مشارکت های مردمی از محل جمع آوری زکات بوده است.

وی با بیان این که هم اکنون افزون بر ۹۰ هزار خانوار در استان اصفهان از چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند، افزود: هزینه برطرف کردن نیازهای مستمندان زیاد است و همواره به کمک های مردمی احتیاج داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این نهاد یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سال گذشته برای درمان و مستمری افراد زیر پوشش در این استان پرداخت کرد.

وی با بیان این که هم اکنون چهار هزار خانوار بیمار صعب العلاج و از کارافتاده اعم از سرطانی و ضایع نخاعی در استان اصفهان از کمک های کمیته امداد بهره مند هستند، تصریح کرد: هزینه درمان این عده مشخص است اما آن ها دارای هزینه های پنهانی نیز هستند که پرداخت آن در توان این نهاد نیست.

شیران اظهار کرد: بیماران سرطانی و یا ضایع نخاعی تمام خانواده های آنها درگیر این بیماری هستند و به لحاظ اقتصادی دچارمشکلات می شوند.

وی همچنین از پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه جهیزیه در سال گذشته به مددجویان خبر داد و گفت: سرانه جهیزیه ۴۰ میلیون ریال است که این سرانه کم است و نمی توان بیش از این پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)اصفهان، ادامه داد: این استان پس از تهران، دومین استان کشور در صندوق صدقات است و این درحالی است که جمعیت اصفهان از تهران کمتر است.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان ۱۹۰ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، یادآور شد: حدود همین مقدار نیز بدون مستمر از کمکهای این نهاد برخوردار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه