English

۴۳ واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شد

با اجرای طرح بازدید و نظارت پلیس بر واحد های صنفی 43 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان شناسایی و پملب شدند.

43 واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی 11 روز به اجرا گذاشته شد شد.

سرهنگ عاصمی افزود: در همین راستا ماموران از هزار و 672 واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در جریان این طرح تعداد 43 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه شناسائی و پلمپ شدند.

این مقام مسوول همچنین از صدور اخطاریه پلمپ برای 66 واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت مقررات مربوطه توسط این واحدها در موعد تعیین شده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل متصدیان صنوف با کارشناسان این پلیس اظهار داشت: انجام این گونه طرح ها و برنامه های کنترلی و نظارتی باعث امنیت و سلامت بیشتر در بین اصناف و اعتماد بیشتر مردم به آنان کمک خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه