English

رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی:

۸ هزار دانشجو به صورت نیمه حضوری در استان خراسان جنوبی آموزش می‌بینند

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه 8 هزار دانشجو به صورت نیمه حضوری در خراسان جنوبی آموزش می‌بینند گفت: 60 مرکز دانشگاه پیام نور در کشورهای اروپایی و آسیایی دایر شده است.

8 هزار دانشجو به صورت نیمه حضوری در استان خراسان جنوبی آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی ثقفی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور 13 واحد دانشگاهی در استان دارد و در مناطق محروم و مرزی رسالت آموزشی را در این گستره برعهده دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بعد از جنگ در سال 67_68 در کشور پاگرفت افزود: در گذشته برای نامگذاری این دانشگاه به قرآن کریم تملک شد و نام آن پیام نور نامگذاری شد.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در سطح کشور در 500 مرکز واحد دانشگاهی با یک هزار و 400 پرسنل مشغول فعالیت است.

ثقفی تصریح کرد: دانشگاه پیام سعی دارد دانشگاهی با کمترین هزینه در خدمت قشر محروم و مستضعف باشد و همچنین در کنار دولت قرار دارد تا فشاری بر دولت وارد نشود.

وی با بیان اینکه 60 مرکز دانشگاه پیام نور در کشورهای اروپایی و آسیایی دایر شده است خاطرنشان کرد: قرار است در کشور نیز این کانون‌های نورانی به صورت مراکز بین المللی در حوزه‌های مرزی اتفاق بیفتد.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا قرار است یک کانون نورانی در شهرستان بیرجند برای آموزش آسیای شرقی و آسیای میانه تأسیس شود.

ثقفی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که فعالیت قرآنی جزو معدل دانشجویان محاسبه شده و این دانشگاه، دانشگاهی متکی بر فرهنگ دینی و اسلامی کشور و فرهنگ بومی و محلی است.

وی افزود: تاکنون هیچ مسئله‌ای در خراسان جنوبی که یک استان پایبند به فرهنگ است در خصوص مشکلات فرهنگی نداشتیم و دانشجویان در همه زمینه‌ها اعم از اردوهای هجرت و یادمان‌های دانشجویی نظام پیشگام بوده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بعد دیگر دانشگاه پیام نور را بعد آموزشی دانست و گفت: سال گذشته دانشگاه پیام نور در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، عمل کرد.

ثقفی با بیان اینکه در چارچوب اقتصاد مقاومتی بحث توسعه آموزش الکترونیکی را داشته‌ایم بیان کرد: همچنین 8 هزار دانشجو به صورت نیمه حضوری در استان آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزش دانشگاه‌های کشور را دارد تصریح کرد: این دانشگاه رتبه 10 فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه