English

اهمیت شبکه های اجتماعی و مدیریت صحیح

فضای مجازی؛ تخریب یا حمایت

حضور کاربران بدون تخصص و مهندسی خاص شبکه های اجتماعی آسیب جدی را در حساس ترین رویداد کشور و شهر را رقم خواهد زد.

فضای مجازی؛ تخریب یا حمایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، این روزها، که مباحث انتخاباتی رنگ بوی خاص خودش را دارد، فضای مجازی از اهمیت بالایی در بحث انتقال موضوع و تولید محتوا برخوردار شده است.

نگاه های گروه های متفاوت در شهر مشهد باعث شده که انتخابات شورا اسلامی شهر چند قطبی شده و انتخابات ریاست جمهوری حول محور تولیت آستان قدس رضوی در مشهد پیش برود.

از سویی بنا بر اعلام وزارت کشور تبلیغات زود هنگام تخلف در بحث انتخاباتی است و ازدیگرسو شاهدیم  مدیران شبکه های مجازی از تخصص داشته و یا نداشته خود استفاده می کنند و تبلیغات را به بحث نظر سنجی ها و گمانه زنی بدل کرده و پیش می برند.

در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در مشهد شاهد اتفاقاتی جالب هستیم که از یک شخص و یا یک تیم و بهتر است بگوییم یک ائتلاف با رنگ بوی اصول گراییی و یا اصلاح طلبی حمایت می شود که در پایان سعی بر این دارند یک دیگر را تخریب و بر سر صندلی شورای اسلامی شهر کنند درحالی که  شورای شهر جای افراد سیاسی با رنگ بوی متفاوت و چند جناحی نمی باشد.

چندین سال است که گروه هایی تحت عنوان اصول گرایان و یا اصلاح طلبان کورس رقابت را ایجاد کرده اند و برای پیشی گرفتن از یک دیگر به هر وسیله ای متوسل می شوند از تخریب شخصیت ها و گروه ها تا رو کردن اسناد و مدارک و ... ولی تا به کی این اتفاقات مخصوصا انتخابات شورای شهر که بیشتر به متخصصین شهر نیازمند است باید در فضاهای انتخاباتی و سیاسی کشور رقم بخورد؟  

برخی از اعضای محترم شورای چهارم کم کم جای خود را به شخصیت هایی که مورد اقبال عمومی هستند می دهند اما مهم این است که با این حجم آگهی رسانی انتخاب درست اتفاق خواهد افتاد؟

بمباران تبلیغاتی که نوعی ضد تبلیغ محض خوانده می شود چند وقتی است که فضاهای مجازی را اشغال کرده است و در آینده نزدیک مردم را دچار سر درگمی بیش از پیش خواهد کرد.

مهندسی خروجی اخبار و تبلیغات در فضاهای مجازی و مدیران آن شرایط خوبی را تا به حال نداشته است و این مهم می تواند آسیب جدی را از خود بر جای بگذارد.

مهندسی و مکانزیم فضاهای مجازی از تخصص علمی و پژوهشی باید برخوردار باشد که متاسفانه استاندارد های اولیه این امر در شهر چهارچوب خاصی را به خود اختصاص نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه