English

۷۶۶ واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 766 واحد صنعتی و کشاورزی استان تا کنون موفق به دریافت چهار هزار و ١٢١ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید شده اند.

766 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز اسودی روز یکشنبه درپنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری گفت: تاکنون به ٧٦٦ واحد تسهیلات رونق تولید به مبلغ چهار هزار و ١٢١ میلیارد ریال پرداخت شده که از این میان ١٨٨ واحد صنعتی استان سمنان به میزان سه هزار و ١١٣ میلیارد ریال و ٥٧٨ واحد کشاورزی استان سمنان به مبلغ هزار و هفت میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
وی یادآور شد: تعداد 2 هزار و 549 واحد صنعتی وکشاورزی استان سمنان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی پرونده واحدهای تولیدی ثبت نام شده، پرونده یک هزار و 803 واحد صنعتی و کشاورزی مورد تایید قرار گرفت و برای دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان هشت هزار و 524 میلیارد ریال به بانک های عامل استان سمنان معرفی شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از این تعداد 468 پرونده به میزان 6 هزار و 252 میلیارد ریال واحد صنعتی بودند و یک هزار و 335 پرونده به مبلغ 2 هزار و 271میلیارد ریال از واحدهای کشاورزی استان سمنان بودند.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور محمدرضا خباز استاندار و محمد همتیان معاون استانداری سمنان، مشکلات سه واحد تولیدی صنعتی در امور مالیاتی و امور زیربنایی بررسی شد و همچنین از ٢ واحد تولیدی بازدید شد.
در ٥٣ جلسه گذشته، مشکلات ٣٥٢ واحد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بررسی شد که ٨٥١ مصوبه داشت و تاکنون 51 درصد مصوبات عملیاتی شده و ٤٩ درصد در دست اقدام است.
استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه