English

مدیرعامل برق گلستان:

۸ هزار کنتور هوشمند برق در استان گلستان نصب می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: در سال گذشته 8 هزار کنتور فهام و هوشمند برای نصب داشتیم که توانستیم 5 هزار آن را نصب کنیم و بقیه امسال نصب می‌شود.

8 هزار کنتور هوشمند برق در استان گلستان نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکیر نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تحقق شعار سال در بخش برق استان اظهار داشت: در سال 95 با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل 5 شاخص را هدف‌گذاری کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: یکی از شاخص‌های ما کاهش تلفات بود و هدف این بود این کاهش را به 11.8 برسانیم که توانستیم تا پایان سال این میزان را به 11.81 برسانیم که میزان بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: هوشمندی کنتورها و نصب کنتور فهام دیگر شاخص سال 95 بود که در سال گذشته 8 هزار کنتور فهام برای نصب داشتیم و توانستیم 5 هزار آن را نصب کنیم.

نصیری ادامه داد: 3 هزار کنتور باقیمانده به علت عدم تامین تولیدکننده در زمان مقرر بود که هدف‌گذاری کردیم در ابتدای سال 96 این تعداد را نصب کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان بیان داشت: برق‌رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار از اهداف و شاخص دیگر بود که در حال حاضر همه روستاهای بالای 20 خانوار دارای برق هستند.

نصیری خاطر نشان کرد: از برنامه‌های سال 96 این است که تا ابتدای تابستان سال جاری دستگاه دیجتیال در مراوه‌تپه و آق قلا احداث و این دو شهرستان به لحاظ تولید پراکنده وارد مدار شوند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: صنعت و کشاورزی دو پایه تولید و اشتغال است و زیرساخت های لازم را از سال 95 فعال کنیم و با فعال شدن این زیر ساخت‌ها هم صنعت و هم کشاورزی فعال شده و زمینه خوبی برای تولید و اشتغال فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: تولید میگو در گمیشان و منطقه آزاد اینچه برون در گنبدکاووس از این زیر ساخت‌ها است که با فراهم شدن ساختار صنعت، کشاورزی و دامپروری زمینه تولید و اشتغال فراهم خواهد شد.

نصیری یادآور شد: در کل استان 67 هزار مشترک در صنعت برق داریم و در طول سال 96 پیش بینی می‌شود 21 تا 23 هزار مشترک به شبکه الحاق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه