English

خطوط ارتباطی مناطق سیل زده در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی برقرار است

به دنبال وقوع سیل، مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان های آذربایجان شرقی و غربی، از خطوط ارتباطی بدون قطعی و اختلال در این استان ها خبردادند.

خطوط ارتباطی مناطق سیل زده در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،حسین زاده اظهارکرد: با تلاش همکاران حوزه ICT علیرغم خسارات وارده به کافوها و تیرهای حامل برق هیچ گونه قطعی ارتباط وجود ندارد و با تمهیدات انجام گرفته شده ظرفیت BTS ها در مناطق سیل زده سه برابر افزایش یافته تا مردم و مسئولین با آرامش و سهولت از خطوط ارتباطی و مخابراتی بهره مند شوند.

حسین زاده رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی در خصوص آب گرفتگی تعدادی از کافوهای مخابراتی در شهرستان تبریز گفت: با تلاش مستمر همکاران و پیمانکاران ذیربط مشکلات در تبریز نیز در همان ساعات اولیه وقوع سیل برطرف شده و خطوط ارتباطی و مخابراتی بطور کامل دایر است.

همچنین مظفر یوسفی زاده مدیرکل ICT استان آذزبایجان غربی در گفتگو با این مرکز از نبود اختلال ارتباطی در این استان خبر داد و گفت: ‌خوشبختانه به دنبال سیل به وجود آمده،‌ هیچ اختلال ارتباطی و مخابراتی دراین استان وجود ندارد.

بارش شدید باران بهاری در آخرین جمعه فروردین ماه باعث طغیان و پر آب شدن رودخانه های برخی استان ها و خسارات جانی و مالی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه