English

آغاز اسکان اضطراری سیل زدگان آذربایجان شرقی

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از آغاز اسکان اضطراری سیل زدگان استان در مناطق مشخص شده خبر داد.

آغاز اسکان اضطراری سیل زدگان آذربایجان شرقی

خلیل ساعی روز یکشنبه در گفت و گو خبرگزاری موج افزود: سیل زدگان مناطق آسیب دیده شهرستان های آذرشهر و عجبشیر به صورت موقت تا زمانی که واحدهای مسکونی از سوی بنیاد مسکن برای آن ها احداث شود در مناطق پیش بینی شده اسکان می یابند.
وی با بیان اینکه در حداقل زمان ممکن برای سیل زدگان اسکان دایمی ایجاد می شود، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان و دستگاه های مربوطه مسئولیت اسکان موقت سیل زدگان را بر عهده دارند.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: 42 نفر در سیل اخیر در شهرستان های آذرشهر و عجبشیر مفقود شده بودند که از این تعداد جسد 35 نفر پیدا شده و تجسس برای پیدا کردن سایر مفقودان ادامه دارد.
ساعی ادامه داد: نیروهای امداد و نجات، یگان ویژه و نیروهای نظامی و انتظامی استان در مناطق سیل زده حضور دارند و در مسیر سیل بدنبال اجساد مفقود شده می گردند.
وی گفت: در شهرستان آذرشهر از بین 22 مفقود شده جسد 17 نفر یافت شده و در عجبشیر نیز از بین 20 مفقودی جسد 18 نفر پیدا شده است.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید دو روز گذشته در آذربایجان شرقی موجب جاری شدن سیل در برخی نواحی و خسارت دیدن معابر و زیرساخت های شهری و برون شهری، اراضی کشاورزی و همچنین جان باختن 42 نفر از مردم شهرستان های آذرشهر و عجب شیر شد.
شهرستان های آذرشهر و عجب شیر که عمده خسارت جانی و مالی سیل در این مناطق بوده در جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده اند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه