English

معاون دادستان منوجان:

قاتل جوان فراری حادثه نودژ دستگیر شد

معاون دادستان عمومی وانقلاب شهرستان منوجان از دستگیری قاتل فراری (ع.م) در این شهرستان ظرف مدت کمتر از 16روز خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

قاتل جوان فراری حادثه نودژ دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، جمال الدین محمد شیخ بهایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ هفتم فروردین سال جاری در ساعت یک و 15 دقیقه بامداد حسب گزارش شهروندان منطقه نودژ شهرستان منوجان مبنی بر صدای تیراندازی در شهرک شهید بهشتی اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

شیخ بهایی تصریح کرد: ماموران پس از مراجعه به درب منزل مقتول و با مشاهده آثار خون در حیاط خانه، بدن نیمه جان مقتول را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان 12 فروردین کهنوج منتقل می کنند که متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می کند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی متهم در محل مخفیگاهش در شهرستان کهنوج دستگیر شد.

شیخ بهایی عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اقرار کرده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه