English

تولید بدون در توجه به چرخه فروش و صادرات نتیجه‌بخش نخواهد بود

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، افزایش بهره‌وری، هدفمندسازی یارانه‌ها در جهت تولید و اشتغال و کاهش مصرف انرژی ضروری است.

تولید بدون در توجه به چرخه فروش و صادرات نتیجه‌بخش نخواهد بود

یاور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه اظهار داشت: رویکرد برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری، اقدام و عمل در راستای تحقق تولید و اشتغال است و تولید بدون در نظر گرفتن چرخه فروش و صادرات محصولات آن ، نتیجه‌بخش نخواهد بود.

وی بابیان اینکه برنامه پنج‌ساله ششم کشور در بحث سرمایه‌گذاری، یک عدد بسیار بزرگی است گفت: بایستی با همکاری و هماهنگی، نهایت سعی و تلاش خود را در راستای جذب و حمایت از سرمایه‌گذار به‌کارگیریم.

فرماندار سنقر و کلیایی خدمات دولت یازدهم در حوزه‌های مختلف(کاهش تورم-گازرسانی گسترده در مناطق روستایی-کاهش هزینه‌های درمانی مردم-پرداخت مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان -آب‌رسانی روستایی-پوشش بیمه درمان در سطح گسترده -ثبات در بازار و تزریق تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد -ساماندهی نظام مالی کشور-تکمیل راه‌آهن غرب کشور و....را تشریح کرد  و خواستار اطلاع‌رسانی این خدمات را توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه‌های سلامت، گاز، آب و راه به روستاها، عمران شهری و... شد

محمدی با تأکید بر اهمیت همکاری ادارات با ستاد انتخابات بخصوص در بحث تأمین خودرو گفت:ملاک برگزاری انتخابات، قانون است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار سنقر و کلیایی با تشریح توطئه‌های دشمنان در ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در منطقه گفت: ایجاد فضای پویا و شادابی در جامعه و جلوگیری از اختلافات قومی و جناحی ضروری است و نباید اجازه دهیم دشمن از اختلافات ما سوءاستفاده نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه