English

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون:

اسکان بیش از ۱۰۰۰۰نفرمسافرنوروزی دربقاع متبرکه تیران وکرون

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری بیش از 10000 نفر مسافر و زائر از امکانات اسکان موقت و دائم بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون بهرمند شدند.

اسکان بیش از 10000نفرمسافرنوروزی دربقاع متبرکه تیران وکرون

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده طرح آرامش بهاری در جوار حرم مطهر 4 امامزاده عظیم الشان شهرستان تیران تیران و کرون به صورت ویژه برگزار شد.

وی افزود: همچنین با توجه به تدابیری که اندیشیده شد در ایام نوروز 25 هزار نفر زائر و مسافر به زیارت بقاع متبرکه این شهرستان مشرف شدند که از این تعداد 10500 نفر از مسافران و زائران از امکانات بقاع متبرکه این شهرستان جهت اسکان موقت و دائم بهرمند شدند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری این طرح 3 خیمه معرفت همراه با غرفه های مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه همه واقف باشیم، قرآن بخوان جایزه بگیر و ایستگاه سلامت با مشارکت و همکاری 17 روحانی بومی و اعزامی در جوار بقاع متبرکه این شهرستان برپا شد که در طول اجرای این طرح به مسافران و زائران خدمات فرهنگی و مذهبی ارائه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه