English

استاندار قم:

تغییر رویه ی بین المللی نسبت به ایران نتیجه ی گفتمان اعتدال است

استاندار قم با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید در تبیین سیاست های نظام در حوزه های داخلی و بین المللی اظهار کرد: تغییر رویه ی بین المللی نسبت به ایران نتیجه ی گفتمان اعتدال است.

تغییر رویه ی بین المللی نسبت به ایران نتیجه ی گفتمان اعتدال است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار نوروزی با کارکنان فرمانداری و بخشداری های استان که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزارشد، طی سخنانی از تلاش و تعامل همه کارکنان دستگاههای اجرایی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

وی نقش فعالیت ها و عملکرد کارکنان فرمانداری و بخشداری ها در ایام خاص و در صحنه های مهم سیاسی در استان را بی بدیل عنوان نمود و ابراز داشت: عملکرد کارکنان از سوی مدیران ارشد استان بررسی می شود و هیچ تلاشی نادیده گرفته نمی شود.

صادقی در ادامه با بیان اینکه نزدیک به 2500 میلیارد تومان در طول مدت سپری شده از دولت یازدهم برای اجرای پروژه های مختلف در استان تخصیص یافته است افزود: این مهم با کارشناسی و مطالعه دقیق و نیازسنجی در مورد هر یک از طرح ها بدست آمده است.

وی با تأکید بر اهتمام دولتمردان در امر تولید و اشتغال و توسعه صنعت کشور، افزود: برگزاری جلسات متعدد با موضوع اقتصاد مقاومتی برای پایش مشکلات واحد های تولیدی نقش مهمی داشته است که تزریق قریب به 200 میلیارد تومان سرمایه در گردش به این واحدها در مسیرتوسعه تولید و اشتغال از نتایج این جلسات بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه رویه دولت تدبیر وامید اعتدال و میانه روی است افزود: این رویکرد دولت در اجرای تصمیمات کلان کشور در جهت آموزه های دین مبین اسلام بوده و میتوانیم با این گفتمان منطقی و عقلانی به مقاصد نظام در سطح داخلی و بین المللی برسیم.

وی نقش دولت در راستای تقویت گفتمان اعتدال در سطح بین المللی خاطرنشان کرد: تغییر رویه ی بین المللی نسبت به ایران نتیجه ی همین گفتمان است.

نماینده عالی دولت در استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان: «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، افزود: حفظ و افزایش اشتغال با ایجاد بسترهای لازم، فراهم می شود که در این مسیر گسترش اقتصاد خرد و روستایی می تواند نقش مهمی در بهبود معیشت خانواده ها داشته باشد.

وی توسعه زیرساخت ها و ظرفیت های گردشگری در استان را نیز لازمه ی تولید و اشتغال در استان عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم ارتقاء سطح خدمات به مردم در کنار افزایش سرانه اشتغال در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه