English

اطفای ۱۳ مورد حریق در استان قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: همزمان با روز طبیعت ۱۳ حریق در قم خاموش شد که ۹ مورد شامل آتش سوزی ضایعات بود.

اطفای ۱۳ مورد حریق در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقدامات این سازمان همزمان با روز طبیعت اظهار کرد: در این روز نیروهای سازمان با استقرار در نقاط مختلف شهر خصوص بوستان‌های محل تجمع مردم نظارت بر روند تامین ایمنی را بر عهده داشتند.

وی استقرار خودروهای عملیاتی و نیروهای آتش نشانی در روز طبیعت در بوستان های سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: همچنین استقرار نیروهای نجات غریق در کنار دریاچه بوستان جوان برای جلوگیری از هرگونه خطری برای مردم را داشتیم.

عباس جعفری با بیان اینکه در روز طبیعی ۲۶ عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شد خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل اطفای حریق، نجات و ایمن‌سازی بود که در اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اقدام لازم در هر مورد انجام شد.

وی از خاموش کردن ۱۳ مورد حریق در شهر قم در روز طبیعت خبر داد و افزود: ۹ مورد از این حریق‌ها مرتبط با ضایعات بود که با اقدام سریع نیروها خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام ۹ عملیات ایمن‌سازی را مورد توجه قرار داد و گفت: همچنین روز گذشته چهار عملیات نجات و ۱۹ مورد استقرار در نقاط مختلف شهر داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه