English

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با موج مطرح کرد

ترافیک نیمه‌سنگین اما روان در برخی از محورهای مواصلاتی کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برخی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه دارای ترافیک نیمه‌سنگین اما روان است.

ترافیک نیمه‌سنگین اما روان در برخی از محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ فضل الله شیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج از ایجاد ترافیک نیمه‌سنگین اما روان در برخی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی استان از مرکز به سمت مناطق گردشگری گرمسیر اکنون ترافیک نیمه‌سنگین حاکم است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خوشبختانه اکنون مشکلی در جریان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان نداریم، گفت: اما طبق اعلام هواشناسی و استقرار سامانه بارشی شدید از بعدالظهر امروز ممکن است تردد روان خودروها به علت لغزندگی جاده‌ها با مشکلاتی مواجه شود.

شیری با اشاره به برخی از محدودیت‌های ترافیکی در این ایام تعطیلات به منظور ایمنی سفرها عنوان کرد: این محدودیت‌ها تا روز 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی از ممنوعیت عبور و مرور موتورسیکلت تا پایان تعطیلات نوروز به خصوص در 12 و 13 فروردین ماه در تمام بزرگراه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیونت و کامیون در 13 فروردین ماه در تمام راه‌های استان ممنوع است و این محدودیت‌ استثنایی ندارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 صبح تا 24 در روزهای 12 و 14 فروردین 96 در محور اسلام آباد غرب به پلدختر بیان کرد: حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و یا دارای مجوز از راهور ناجا استثنا هستند.

وی افزود: رفت و برگشت تمامی خودروهای ترانزیت مواد سوختی به مرزهای غربی استان از ساعت 7 صبح‌ روز 11 فروردین تا ساعت 24 روز 14 فروردین بدون استثنا ممنوع خواهد بود.

شیری تردد یا جابه‌جایی مسافر را در قسمت حمل بار تریلی و کامیون، حمل مسافر با وسایل نقلیه کشاورزی در روستاها و نشاندن مسافر در قسمت چپ راننده ممنوع دانست و اظهار کرد: با متخلفان این موارد هم با جریمه نقدی تا حدود 50 هزار تومان و هم با برگشت خودرو به مبدأ برخورد خواهد شد.

وی از فوت یک راننده در تصادف وحشتناک بین کامیون بنز 10 تن با پژو پارس در هفت کیلومتری محور اسلام آباد غرب به سمت کرند غرب خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 1:20 بامداد روز 12 فروردین رخ داد و راننده پژو پارس در صحنه فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت حادثه را انحراف به سمت چپ کامیون دانست و اظهار کرد: این تصادف که رخ به رخ در هوای بارانی رخ داده بود منجر به فوت راننده خودروی پژو پارس شد و این حادثه مجروحی نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه