English

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است/ترافیک عادی و روان در محور بین‌المللی مشهد تهران

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی این استان گفت: هم‌اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است.

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است/ترافیک عادی و روان در محور بین‌المللی مشهد تهران

حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: با توجه به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی، هم‌اکنون وضعیت ترافیک در جاده‌های استان سمنان عادی و روان گزارش‌شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محور بین‌المللی مشهد تهران اضافه کرد: هم‌اکنون ترافیک در این محور نیز عادی و روان است و تردد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به اینکه برای تردد در شب از سوی رانندگان عبوری از جاده‌های این استان الزاماتی رعایت شود بیان کرد: رانندگان باید مراقب باشند تا با رعایت سرعت مطمئنه در شب، از وقوع سوانح در جاده‌های استان سمنان پیش‌گیری کنند.

خسروجردی با بیان اینکه حدود 70 درصد از سوانح رانندگی در استان سمنان از نوع واژگونی است؛ از رانندگان عبوری از جاده‌های این استان خواست تا با استراحت کافی اقدام به رانندگی در این محورها کرده و از تخلفات حادثه‌ساز بپرهیزند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان سمنان بیان کرد: تاکنون هیچ‌گونه مداخلات جوی یا بارشی در جاده‌های استان سمنان گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه