English

دشمن در کمین بهره‌برداری از شکاف‌های داخلی است

امام جمعه محمودآباد گفت: باید همه توانمندی‌های داخلی نیروهای انقلاب به انسجام و وحدت رویه انجامد و در فضای اوج‌گیری سیاسی انتخابات آینده باید دقت کنیم که دشمن در کمین بوده و از شکاف‌های داخلی بهره‌برداری می‌کند.

دشمن در کمین بهره‌برداری از شکاف‌های داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام سیدداود موسوی اظهار کرد: کنفرانس لابی صهیونیست‌ها تحت عنوان آیپک هر ساله با حضور و محوریت حامیان صهیونیست‎ها تشکیل می‌شود.

وی افزود:امسال این کنفرانس صبغه جدیدی به خود گرفته و قریب به اتفاق موضع‌گیری‌ها بر علیه ایران اسلامی و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه بوده است که همراه با کینه‌توزی و لفاظی‌های بسیار تند علیه ما بوده است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: در تحلیل این مواضع باید اعتراف کنیم که عمق کینه‌ها و مخالفت‌ها به عمق نفوذ و عملکرد ملت بزرگ ایران و کارکردهای انقلاب اسلامی برگشته و باید همه توانمندی‌های داخلی صرف وحدت رویه شود.

این مسؤول بیان کرد: در فضای اوج‌گیری سیاسی اجتماعی مربوط به انتخابات‌های آینده باید این مهم مدنظر باشد که دشمن در کمین بوده و از شکاف‌های داخلی بهره‌برداری می‌کند.

موسوی افزود: خوش خدمتی آمریکایی‌ها و هم پیمانان آنان به صهیونیست‌ها چیز جدیدی نبوده و فشار به ایران اسلامی و انقلاب به ناکام گذاشتن برنامه‌ها و توسعه طلبی‌های جبهه استکبار برمی‌گردد که فرجامی رو به اتمام ندارد.

وی درباره مواضع دولت مردان ترکیه بر علیه ایران گفت: این مواضع چیز عجیب و جدیدی نبوده و نیست و اردوغان که سخت در گرداب مشکلات داخلی کشورش غرق شده و دست‌اندازی‌های وی در عراق و سوریه مزید بر علت شده تا این‌گونه فرافکنی کند.

امام جمعه محمودآباد تأکید کرد: ترکیه برای برون‌رفت از این تنگناها چاره‌ای جز فرافکنی نداشته و بجای اصلاح عملکرد ناشایست و نسنجیده خود چنگ بر کشورمان انداخت.

این مسؤول افزود: ایرانی که به اعتراف دوست و دشمن لنگر ثبات منطقه بوده ترکیه آن را به بی‌ثباتی کننده منطقه متهم کرده و با این اقدامات خیره‌سرانه در داخل و هم در عراق و سوریه و همچنین موضع‌گیری‌های اروپایی‌ها بر علیه آنها نمی‌تواند تخفیف دهنده مشکلات ترکیه باشد.

موسوی تصریح کرد: رویای حکومت عثمانی و اقتدار بر منطقه رویایی تعبیر ناشدنی بوده و اردوغان بجای افاضات نسنجیده و ناپخته کلاه سیاسی خود را در داخل محکم نگه داشته و به شکنندگی زائدالوصف اوضاع داخلی خود بپردازد.

وی درباره مواضع و بیانیه اتحادیه عرب خاطرنشان کرد: آنچه که در جمع سران اتحادیه عرب گذشته چیزی تازه و عجیب نیست و انقلاب اسلامی با این کینه‌ورزی‌ها و درشت‌گویی‌ها عادت داشته است.

امام جمعه محمودآباد افزود: در هر مقطعی که عمق استراتژیک و نفوذ انقلاب در حوزه‌های مختلف بیشتر شده به تناسب با تحریک اردوگاه استکباری و صهیونیست‌ها چنین مواضعی اتخاذ کرده که امروزه بلای جان امت اسلامی شدند.

این مسؤول ادامه داد: بعضی از سران کشورهای عربی بجای تمرکز در مسائل جهان اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و بجای هم‌افزایی و کمک به تحقق آرمان اسلامی به کینه‌ورزی با کشورهای محور مقاومت خصوصا ایران پرداختند.

موسوی تصریح کرد: این اتحادیه کینه و دونیت را در جهان اسلام شعله‌ور نگه داشته که باید سران این کشورها از تجربه سقوط دیکتاتورها درس عبرت گرفته و بیش از این با عزت اسلامی و قدرت درونی امت اسلامی مقابله نکنند.

امام جمعه محمودآباد افزود: اینگونه اقدامات از بین رفتن فرصت‌ها و آب به آسیاب دشمن ریختن بوده و باید با هوشیاری امت اسلامی و جبهه مقاومت مردمی به خنثی‌سازی فتنه‌ها اقدام کرد.

این مسؤول درباره فرارسیدن روز 12 فروردین بیان کرد: این روز براساس فرموده بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران روز عید نامیده شده چون عید روزی است که انسان در آن احساس مجد و غرور و سربلندی کند و این روز روز غرور و سربلندی ملت مسلمان و استقرار حکومت الله بر روی زمین است.

موسوی درباره روز طبیعت خاطرنشان کرد: این روز مردم به دامنه کوه و دشت و صحرا می‌روند و این کار بسیار خوبی است و دین مبین اسلام با خرافه و نحسی روز سیزده نوروز مخالف است.

وی در پایان گفت: رفتن به دل طبیعت جلا بخش روح است و جان را مصفا می‌کند و مقام معظم رهبری در کلامی ارزشمند می‌فرماید ما ایرانی‌ها عید نوروز را دوست می‌داریم و آن را جشن می‌گیریم و جشن ما یک جشن سالم است و با خرافه‌پرستی و از آتش پریدن مخالف است و باید به دامن طبیعت رفت و از آن لذت برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه