English

امام جمعه ایلام:

بیانات رهبری تحلیل جامعی از شرایط نظام اسلامی بود

امام جمعه ایلام گفت: بیانات مهم رهبر انقلاب در ابتدای سال تحلیل جامعی از شرایط سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی نظام اسلامی بود.

بیانات رهبری تحلیل جامعی از شرایط نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: بیانات مهم رهبر انقلاب در ابتدای سال تحلیل جامعی از شرایط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نظام اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرمایشات رهبر حکیم انقلاب علاوه بر بیان پیشرفت‌های بزرگ و تحسین‌برانگیز کشور ایران اسلامی شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور را بر اساس واقعیات جامعه ارائه فرمودند و راهکارهای خروج از چالش‌های پیش روی کشور به ویژه از شرایط بد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم مطرح کردند.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبری بسیار مهم و ارزشمند و نقشه راه برای مسؤولان و کارگزاران برای برون رفت از مشکلات موجود کشور است، گفت: فلسفه نامگذاری سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای ناکام کردن دشمن از ضربه زدن به اقتصاد کشور است، امروز دشمنان تنها عامل برای ضربه زدن به نظام اسلامی را فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های جدید دانسته و این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

* تولید داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی و مصرف آن نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دولت و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی باید روی موضوع حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی به عنوان یک اصل راهبری و مقابله با کالاهای خارجی و پدیده شوم قاچاق کار کند.

لطفی تصریح کرد: دولت باید در راستای تحقق شعار مهم اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، انقلابی و جهادی عمل کند، رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید و چند سال پیاپی بر ضرورت اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسؤولان اجرایی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی عملکرد درست و قابل قبولی در کارنامه خود ندارند، امیدواریم قوای سه‌گانه در سال 96 با وحدت منویات رهبری را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عملی انقلابی و جهادی داشته باشند.

* 12 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یک روز تاریخی و به یاد ماندنی است

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 12 فروردین اشاره کرد و افزود: 12 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یک روز تاریخی و به یاد ماندنی است که بخشی از تاریخ پر افتخار نظام اسلامی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در این روز نوع حکومت و نظام به عنوان جمهوری اسلامی توسط مردم با رای بالا انتخاب می‌شود، نظامی که در آن دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت هر دو با هم لحاظ می‌شود.

لطفی تصریح کرد: حکومت اسلامی در ایران با الگوگیری و تاثیرپذیری از حکومت نبوی و علوی اقتباس شده است، حکومتی که ولی فقیه مجتهد جامع شرایط زمام امور را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در این روز بزرگ باید یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر را گرامی‌بداریم.

* ماه رجب ماه دعا و نیایش است

خطیب جمعه ایلام همچنین به آغاز ماه رجب اشاره کرد و افزود: ماه رجب ماه دعا و نیایش و استغفار و ماه لیله الرغائب و ماه ورود به بساط قرب الهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه