English

تقدیر از شهرداری قم جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: مجموعه شهرداری قم با تکیه بر تجربیات سال‌های گذشته، امسال توانسته به شیوه مطلوب‌تری به مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) خدمات‌رسانی داشته باشد که در این راستا از اهتمام مسئولان این مجموعه تشکر می‌کنیم

تقدیر از شهرداری قم جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ضمن تقدیر از زحمات مسئولان شهرداری قم در ایام نوروز، اظهار کرد: کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات زائرین استان قم با محوریت شهرداری تا کنون عملکرد مطلوبی داشته و کارهای جدیدی را دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری قم با تکیه بر تجربیات سال‌های گذشته امسال توانسته به شیوه مطلوب‌تری به مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) خدمات‌رسانی داشته باشد که در این راستا از اهتمام مسئولان این مجموعه تشکر می‌کنیم.

عالی‌پور با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف استان برای خدمات‌رسانی به زائران در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سهم خدمات شهری در تسهیل خدمات‌رسانی به زائران نوروز بیشتر از دستگاه‌های دیگر است به همین علت نیروهای این مجموعه باید تلاش‌های بیشتری را دنبال کنند.

وی از هماهنگی شهرداری قم با دیگر دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد و گفت: ایجاد فضای شهری مناسب توسط شهرداری می‌تواند سهم به سزایی در تامین آرامش مسافران نوروزی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی