English

برپایی بیش از ۲۰۰۰ تخته چادر در استراحت‌گاه جمکران

جانشین شهردار قم در ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۲ هزار تخته چادر در استراحت‌گاه پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران برپا شده است

برپایی بیش از ۲۰۰۰ تخته چادر در استراحت‌گاه جمکران

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با بیان اینکه امسال با پیش‌بینی شهرداری و هماهنگی با مسجد مقدس جمکران، پارکینگ شماره چهار به عنوان استراحت‌گاه زائر آماده سازی شده است اظهار کرد: بخشی از تجهیز و آماده سازی این استراحت‌گاه از سوی مسجد مقدس جمکران و بخشی نیز توسط شهرداری انجام شده که در حال حاضر در آن خدمات رسانی به زائرین برای اسکان موقتی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر استقبال مسافرین و زائرین در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز از استراحت‌گاه پارکینگ شماره چهار جمکران تصریح کرد: خوشبختانه با امکاناتی که در این استراحت‌گاه فراهم شده شاهد استقبال ویژه زائرین نیز هستیم.

سید امیر سامع با تاکید بر اینکه بیشترین آمار چادرخواب از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون متعلق استراحت‌گاه جمکران است افزود: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۲ هزار تخته چادر در این استراحت‌گاه برپا شده است.

وی با بیان اینکه با ایجاد این استراحت‌گاه بخش عمده مشکلات نصب چادر در رینگ مسجد مقدس جمکران رفع شده است گفت: با اطلاع‌رسانی که صورت گرفته مردم برای استراحت و اسکان اضطراری به پارکینگ شماره چهار مراجعه می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه