English

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی استان کرمانشاه در روزهای پایانی نوروز ۹۶

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به منظور ایمنی سفرها محدودیت‌های ترافیکی برای روزهای پایانی نوروز اجرا خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی استان کرمانشاه در روزهای پایانی نوروز 96

مراد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان اینکه اجرای این محدودیت‌ها تا 14 فروردین ادامه دارد، اظهارداشت: این محدودیت‌ها در 5 بخش کلی و موردی اعمال می‌شود.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت عبورومرور موتورسیکلت تا پایان تعطیلات نوروز در تمام بزرگراه‌های استان خبرداد و گفت: در سایر راهها در صورت ضرورت این محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

حیدری افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در 13 فروردین در تمام راه‌های استان ممنوع بوده و این محدودیت استثنایی ندارد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 در روزهای 12 و 14 فروردین 96 در محور اسلام آبادغرب به پلدختر بیان کرد: حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و یا دارای مجوز از راهور ناجا استثنا هستند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: رفت و برگشت تمامی خودروهای ترانزیت مواد سوختی به مرزهای غربی استان از ساعت 7 صبح روز 11 فروردین تا ساعت 24 روز 14 فروردین بدون استثنا ممنوع خواهد بود.

حیدری افزود: تردد این خودروهای ترانزیت مواد سوختی در ایام خارج از محدودیت فقط در طول روز مجاز بوده و شبها باید در پارکینگ‌های بین راهی توقف کنند.

وی اظهارکرد: حمل ونقل محموله‌های ترافیکی حتی آنها که از قبل پروانه عبور دریافت کرده اند در تمامی راههای اصلی برون شهری استان از ساعت 7 صبح روز 10 فروردین تا ساعت 6 صبح 15 فروردین ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه