English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

ثبت بیش از ۴۱۲ هزار تردد در محورهای گلستان/ فوت ۵ نفر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 412 هزار و 882 تردد در محورهای گلستان به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از 412 هزار تردد در محورهای گلستان/ فوت 5 نفر

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی میقانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ 25 اسفندماه سال 95 لغایت 9 فروردین‌ماه سال جاری 100 تصادف در جاده‌های گلستان رخ‌داده که پنج تصادف منجر به فوت شدن پنج نفر شده است.

وی تصریح کرد: از این آمار 78 تصادف مربوط به تصادفات جرحی بوده که منجر به مجروح شدن 86 نفر شده است، همچنین 17 تصادف خسارتی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام تعطیلات نوروز 412 هزار و 882 تردد در محورهای گلستان به ثبت رسیده که محور گرگان - علی‌آباد با 36 هزار 861 تردد پرترددترین محور استان گلستان بوده است.

میقانی افزود: در تاریخ 9 فروردین‌ماه 36 هزار و 291 خودرو وارد گلستان و 35 هزار و 58 خودرو از گلستان خارج‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: متوسط سرعت خودروها ۷۹.۲ کیلومتر بر ساعت بوده و تعداد وسایل نقلیه که سرعت غیرمجاز داشته‌اند 47 هزار و 883 وسیله بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در رابطه با آمار تردد در چهار محور پرتردد گلستان گفت: محور توسکستان سه هزار و 392 تردد، محور گلوگاه - گرگان 19 هزار و 62 تردد، محور خوش ییلاق - آزادشهر دو هزار و 198 تردد و در جنگل گلستان - سه‌راهی کلاله 11 هزار و 632 تردد ثبت‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه