English

معاون هواشناسی گلستان:

بارش باران در استان گلستان آغاز شد/کاهش ۱۴ تا ۱۸ درجه‌ای دمای هوا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان، بارش باران در استان گلستان آغاز شد.

بارش باران در استان گلستان آغاز شد/کاهش 14 تا 18 درجه‌ای دمای هوا

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از ساعاتی پیش بارندگی از سمت غرب استان گلستان و شهرستان بندرگز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و به مرور سراسر استان را دربر می‌گیرد.

وی افزود: صبح امروز نیز بارش و رگبار پراکنده باران را در شهرهای گرگان و گنبدکاووس داشتیم و اکنون نیز بارش باران در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان امروز در سراسر استان شاهد بارش پراکنده خواهیم بود اما روز چهارشنبه بارندگی کاهش می‌یابد و در روزهای پنجشنبه و جمعه بارش متناوب باران را در سراسر استان خواهیم داشت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش ها به صورت برف است.

رحمان‌نیا با بیان اینکه این وضعیت جوی تا اواخر روز جمعه در استان ادامه دارد، افزود: از امروز تا روز جمعه دمای هوا در استان بین 14 تا 18 درجه کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: به علت تشدید بارش در روزهای پنجشنبه و جمعه، آب‌گرفتگی برخی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود و همچنین به علت بارش برف به ویژه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اختلال در تردد جاده‌های مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه