English

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان خبر داد:

تجهیز ۱۰۰۰ کیلومتر جاده‌های استان سمنان به دوربین ثبت تخلف

سمنان - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: یک هزار کیلومتر از محورهای بزرگراهی استان به دوربین ثبت تخلف تجهیز شده اند.

تجهیز 1000 کیلومتر جاده‌های استان سمنان به دوربین ثبت تخلف

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین فیروزجائیان با بیان اینکه وضعیت ترافیکی جاده های استان سمنان در ایام تعطیلات نوروزی به وسیله تجهیزات هوشمند حمل و نقل کنترل می شوند، افزود: برای افزایش ایمنی عبور و مرور بخصوص در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی، کلیه تمام محورهای مواصلاتی استان با سیستم‌های هوشمند حمل و نقل کنترل می شوند.

وی تصریح کرد: مدیریت ترافیک، شناسایی وقایع ترافیکی و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، سیستم‌های تردد شماری و دیگر سامانه های هوشمند امکانپذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با بیان اینکه سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور برای اعمال قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تخلفات در طول بیش از یک هزار کیلومتر از محورهای بزرگراهی استان تجهیز شده اند، افزود: با بکارگیری این تجهیزات، علاوه بر ثبت سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه در پای هر دوربین ثبت تخلف، میانگین سرعت آنها در بین دوربین‌ها نیز محاسبه شده و در صورت داشتن سرعت غیرمجاز در طول مسیر، پلاک خودروهای متخلف توسط سامانه های مذکور ثبت می‌شود.

فیروزجائیان اظهار کرد: مردم درصورتیکه طی ایام تعطیلات نوروزی قصد سفر دارند می‌توانند به امکانات سامانه جامع اطلاع رسانی 141 از قبیل سایت www.۱۴۱.ir، نرم افزار 141 ویژه تلفن همراه و سامانه گویای 141 مراجعه کنند تا با مشاهده تصاویر دوربین‌های نظارتی و با دریافت دیگر شاخص‌های ترافیکی، از وضعیت ترافیکی و جوی مسیر اطلاع یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه