English

ثبت نام ۲۶۷۲ کرمانشاهی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه گفت: در پایان آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 2672 نفر در شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام نهایی شده‌اند.

ثبت نام 2672 کرمانشاهی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه رنجبر ابراز داشت: در پایان آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 2672 نفر در شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام نهایی شده که از این تعداد جمعاً 397 نفر در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 49 نفر زن و 348 نفر مرد بودند. همچنین در شهر کرمانشاه 332 نفر که ٤٠ نفر از آن‌ها خانم‌ها بوده‌اند.

فضل‌الله رنجبر گفت: در روستاهای بخش‌های کوزران، مرکزی، ماهیدشت، فیروزآباد و بیلوار 2275 نفر ثبت‌نام کرده که از این تعداد 96 نفر از زنان روستایی جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستایی ثبت‌نام نموده که بیشترین زنان در جامعه روستایی در بخش فیروزآباد با تعداد 43 زن روستایی ثبت‌نام داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه در بین داوطلبان شهر کرمانشاه و شهرهای تابع 4 نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند، افزود: در میان داوطلبان شهرستان کرمانشاه، 6 نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، 117 نفر فوق‌لیسانس، 284 نفر لیسانس، 44 نفر فوق‌دیپلم، 165 نفر دیپلم و مابقی دارای تحصیلات زیر دیپلم هستند.

وی افزود: همچنین 86 نفر از افراد خانواده ایثارگران در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کرده و 313 نفر نیز سابقه عضویت در دوره‌های قبل شورای اسلامی شهر و روستا را داشته‌اند.

فضل‌الله رنجبر فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه در کل شهرستان درمجموع نزدیک به 35 درصد نسبت به دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستا افزایش ثبت‌نام‌شدگان راداریم، گفت: در شهر کرمانشاه نیز 82 درصد نسبت به دوره چهارم انتخابات افزایش داشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه