English

آخر هفته خوزستان بارانی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به استان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی در استان خوزستان خواهیم بود.

آخر هفته خوزستان بارانی است

کوروش بهادری در گفت‌وگو با خبرگزاری موج، اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، شاهد ابرناکی و بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با وزش باد، تگرک و رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

وی افزود: حجم این بارش‌ها قابل توجه نخواهند بود اما قطعا در مناطق یاد شده شاهد بارش‌هایی خواهیم بود و فعلا نقشه‌های هواشناسی خبر از وقوع پدیده گرد و غبار نمی‌دهند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: فردا(سه‌شنبه) پدیده هواشناسی خاصی را در سطح استان نخواهیم داشت و دمای هوای استان نیز تا آخر هفته یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

بهادری از ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان خوزستان در هفته آینده خبر داد و گفت: از اوایل هفته آینده انتظار ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان را داریم که در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این سامانه بارشی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با 7 درجه سانتی‌گراد و آبادان با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 26 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی