English

آخرین وضعیت بارندگی های فارس

جاده های فارس باز است/ خسارت به راه های روستایی

مدیر کل بحران استانداری فارس از باز بودن جاده های فارس خبرداد و گفت: راه هایی که احتمال می رفت برای مسافران خطرساز باشند موقتا مسدود شدند که اکنون همه مسیرها باز است.

جاده های فارس باز است/ خسارت به راه های روستایی

حسن فیاض پور در گفتگو با خبرگزاری موج افزود: با توجه به بارندگی های این چند روز خساراتی به راه های روستای و ابنیه های فرعی وارد شده و همچنین در برخی نقاط نیز ریزش کوه داشتیم.

وی گفت: کوه در محور فیروزآباد - جم بعد از احمد آباد دچار ریزش شد و به رغم اینکه مسیر باز بود برای اینکه برای مسافران خطری ایجاد نشود موقتا بسته شده بود.

مدیر کل بحران استانداری فارس گفت: محور قیر -فیروزآباد، فراشنبد - کازرون و فراشنبد - اهرم بوشهر نیز در پی این بارشها مسدود شدند که با تلاش فرمانداران هم اکنون مشکل خاصی در این مسیرها نداریم.

وی با اشاره به حادثه ای که برای یک خودروی گرفتار در آب ایجاد شده بود نیز بیان کرد: در شهرستان فسا یک پراید با هشت نفر سرنشین به آب می زند که آب خودروی را واژگون کرد.

فیاض پور گفت: بعد از اینکه غواص به کمک خانواده رفت و با کمک ادوات امدادی خانواده از آب بیرون کشیده شدند، این خانواده مدعی مفقودی یکی از اعضای خانواده نیز شد که ماموران نیز همچنان مشغول جستجوی فرد مفقودی که یک خانم است می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه