English

سارق سیم های برق خمینی شهر دستگیر شد

فردی که اقدام به سرقت سیم های برق در خمینی شهر می کرد طی عملیاتی ویژه توسط ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان حین فروش سیم های برق مسروقه دستگیر شد.

سارق سیم های برق خمینی شهر دستگیر شد

به گزاش خبرگزاری موج از  اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سر هنگ علی جعفری نژاد افزود: در این زمینه تحقیقات گسترده ای انجام و سرانجام فردی که اقدام به این سرقت ها می کرد توسط ماموران شناسایی و طی یک عملیات ویژه هنگامی که قصد فروش سیم های برق مسروقه را داشت دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی بدنی از متهم یک بسته هروئین ویک بسته شیشه کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: همچنین با اخذ دستور قضائی، طی بازرسی از داخل منزل متهم مقداری سیم برق ،وسایل اوراق شده موتورسیکلت ، یک عدد صفحه سنگ پرس ، مقداری ابزار آهن بری ، یک عدد دوربین مداربسته ، دو عدد تلفن همراه باز شده و تعدادی شناسنامه و کارت ملی نیز کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان گفت: طی تحقیقات پلیسی متهم به چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد که همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه