English

همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان

۱۱۴ ایستگاه دیجیتال روستایی در شهرهای مختلف کردستان راه‌اندازی شد

همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان 114 ایستگاه دیجیتال روستایی در شهرهای مختلف کردستان راه‌اندازی شد.

114 ایستگاه دیجیتال روستایی در شهرهای مختلف کردستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی دارابی ظهر امروز در مراسم افتتاح 114 ایستگاه دیجیتال روستایی و دو استودیو جدید که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در کردستان راه‌اندازی شد، اظهار داشت: به مناسبت سفر ریاست جمهوری 114 ایستگاه دیجیتال روستایی در شهرهای مختلف استان کردستان راه‌اندازی شد.

وی گفت: در شهر مریوان 37 ایستگاه دیجیتال روستایی، سنندج 12 ایستگاه، بانه 12 ایستگاه، شهر بیجار 11 ایستگاه، دیواندره 8 ایستگاه، قروه 2 ایستگاه و کامیاران 8 ایستگاه دیجیتال روستایی راه‌اندازی شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: با افتتاح این ایستگاه‌ها مردم استان کردستان می‌توانند 18 شبکه رادیویی و 18 شبکه تلویزیونی را هم بشنوند و هم ببینند و پوشش دیجیتال در استان برای 170 روستای استان 88 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: اعتبار هزینه شده برای ایستگاه‌های دیجیتال روستایی بیش از 10 میلیارد تومان و از محل اعتبارات سفر رهبری بوده است.

ساخت سریال "سنجر خان" در کردستان کلید خورد

دارابی افزود: همزمان با سفر امروز رئیس جمهور به کردستان و افتتاح این ایستگاه‌های دیجیتال روستایی در استان، ساخت سریال «سنجرخان» از قهرمانان مردم کردستان کلید خورد.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار در مراکز استان‌ها نیز دو استودیو با امکانات جدید و به روز با 12 و 18 پنلی افتتاح شد و با افتتاح این استودیوها دیگر مردم می‌توانند رادیو را بهتر بشوند و هم تلویزیون را با کیفیت بیشتر ببینند و امیدواریم صدا و سیما محور توسعه در استان‌ها شود.

گفتنی است؛ رئیس جمهور در آیین افتتاح ایستگاه‌های دیجیتال روستایی صدا و سیما که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از تلاش‌های صدا و سیما در انعکاس پوشش خبری سفرهای استانی خود و از شبکه خبر و بخش‌های خبری صدا و سیما قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه