English

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان:

پنج هزار و ۴۲۴ نفر در اصفهان متقاضی کرسی های شورای شهر شدند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اصفهان گفت: تا پایان زمان قانونی ششمین روز ثبت نام از متقاضیان شرکت در انتخابات شوراها در استان اصفهان پنج هزار و 424 نفر ثبت نام کردند.

پنج هزار و 424 نفر در اصفهان متقاضی کرسی های شورای شهر شدند

احمدرضا ضیایی در گفت و گو با خبرگزاری موج در خصوص آمار ثبت نام کنندگان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: تا پایان ششمین روز ثبت نام از متقاضیان برای این انتخابات پنج هزار و 424 نفر ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص تفکیک آمار متقاضیان در شهر و روستا برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی در استان اصفهان اضافه کرد: از این تعداد دو هزار و 591 نفر در شهرها و دو هزار و 833 نفر برای انتخابات شورای روستا ثبت نام کرده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه چهار هزار و 953 نفر مرد در این انتخابات شرکت کرده اند، ابراز داشت: همچنین 471 نفر خانم برای این انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات شورای شهر 355 نفر خانم و دو هزار و 236 مرد ثبت نام کرده اند، افزود: در روستاها نیز 116 نفر خانم و دو هزار و 717 نفر مرد برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.

ضیایی ادامه داد: متقاضیان 13 کرسی مدیریت شهری در اصفهان نیز 444 نفر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه