English

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصفهان:

آمار ثبت نام در انتخابات شوراهای استان اصفهان به ۱۴۱۴ نفر رسید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصفهان گفت: آمار ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراها در استان اصفهان تا پایان ساعت اداری دومین روز ثبت نام به هزار و 414 نفر رسید.

آمار ثبت نام در انتخابات شوراهای استان اصفهان به 1414 نفر رسید

احمدرضا ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج از آخرین آمار ثبت نام کنندگان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این انتخابات تا ششم فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آمار ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراها در استان اصفهان تا پایان ساعت اداری دومین روز ثبت نام به هزار و 414 نفر رسید که این آمار در حوزه‌های انتخابیه شهرستان اصفهان تاکنون به 252 نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصفهان گفت: ثبت نام متقاضیان هر روز از 8 صبح آغاز و تا ساعت 16 ادامه دارد؛ همچنین داشتن گواهی عدم سوءپیشینه برای متقاضیان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

ثبت‌نام از داوطلبان ورود به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه 30 اسفند ماه 95 همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه