English

امام جمعه خرم‌آباد:

جامعه به مسؤولان انقلابی نیاز دارد/ با مسؤولی که ۱۵۰ شرکت خانوادگی دارد مشکل اقتصادی حل نمی‌شود

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مدیرانی که انقلابی نیستند مردم را درک نمی‌کنند و کسی می‌تواند در مسؤولیت قرار گرفته و مشکلات را برطرف کند که 150 شرکت نداشته و چند پست دولتی را اشغال نکرده باشد.

جامعه به مسؤولان انقلابی نیاز دارد/ با مسؤولی که 150 شرکت خانوادگی دارد مشکل اقتصادی حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌آباد با تبریک آغاز فصل بهار و عید نوروز، بیان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است، تکرار اقتصاد مقاومتی به عنوان محور سال بیانگر این است که اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که باید تداوم پیدا کند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد ادامه داد: امروز مهم‌ترین موضوع و مشکل جامعه مسأله اقتصاد است، برای بهبود معیشت مردم تنها راه، مسأله اقتصاد مقاومتی و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی مشکل جامعه را درک کرده، دشمن توان حمله نظامی و ضربه سیاسی و امنیتی ندارد، اما ضربه اقتصادی می‌تواند بزند و به همین دلیل رهبر این چنین جامعه را هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: اقتصاد در اولویت است و کلید اصلی حل مشکلات جامعه توجه به مسله اقتصاد است ، تکرار اقتصاد مقاومتی نشانه این است که گرچه اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته اما انتظار مردم و رهبر برآورده نشده و باید اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند چرا که هنوز ما مشکلات عدیده اقتصادی داریم و بنابراین اقتصاد مقاومتی سیاستی مستمر برای کشور است.

میرعمادی ادامه داد: تمرکز رهبر انقلاب بر مسله تولید و اشتغال نشانگر این مساله است که مشکلات اقتصادی جامعه رکود تولید و بحران بیکاری است، تولید داخلی ما ضعیف و بیکاری فراوان است.

وی گفت: آمار غیر رسمی نشان دهنده تعداد زیاد بیکاران بوده و به همین دلیل باید به تولید ملی روی بیاوریم، تلاش‌های صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی به مساله تولید و کاهش بیکاری نرسیده است و تولید ملی ما به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

میرعمادی اظهار کرد: مسؤولان باید به تولید ملی و حل مسأله بیکاری روی بیاورند، امروز بالاترین عبادت همت بر تولید و رفع بیکاری در جامعه است، چراکه دستور رهبر معظم انقلاب است و هر کس امسال به دنبال تولید باشد، عبادت کرده است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد ادامه داد: باید عبادت را در سنگر اقتصادی، گردش کارخانه‌ها و دستگاه‌های تولیدی ببینیم.

وی نتیجه اقتصاد مقاومتی را حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه دانست و افزود: البته برای تحقق این هدف نیازمند به واگذاری امور به مدیران کارآمد و پر تحرک است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: اگر مدیریت به دست افراد ضعیف، ناامید و بی‌تحرک باشد نه تنها چیزی حل نشده بلکه شاهد بدتر شدن وضعیت خواهیم بود.

وی عنوان داشت:امروز بحث انقلابی و غیر انقلابی مطرح است و جامعه نیازمند به مسئولان انقلابی است تا شاهد جهش در تولید و اشتغال باشیم.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با طرح این سؤال که آیا با مسؤولی که 70 سال سن داشته و 150 شرکت خانوادگی دارد، مسئله اقتصادی حل می‌شود؟ آیا با مدیری که ماهیانه 57 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند و با افتخار چند پست دولتی را هم اشغال کرده، مشکل اشتغال جوانان حل می‌شود؟ بنابراین دولت باید به این فکر باشد، تا زمانی که مدیران این چنینی هستند مشکل برطرف نمی‌شود.

وی افزود:آیا با عضو کابینه‌ای که حال و حوصله مسافرت کردن به استان‌ها را ندارد، به دنبال رونق اقتصادی هستیم ؟ ما نیازمند به مدیران انقلابی هستیم.

میرعمادی گفت: مدیرانی که انقلابی نیستند مردم را درک نمی‌کنند و کسی می‌تواند در مسؤولیت و وزارت قرار گیرد که 150 شرکت نداشته و چند پست دولتی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بحث انقلابی و غیر انقلابی است و پست‌ها باید در اختیار افراد انقلابی باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: براساس گفته مقام معظم رهبری تمامی دست اندرکاران نظام باید انقلابی بوده تا کشور در مسیر اصلی خود قرار گرفته و اگر خواهان حل و فصل مشکلات جامعه هستیم باید کارها در اختیار افراد انقلابی و پر تحرک قرار گیرد.

وی در پایان به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و عنوان کرد: استقبال خوبی از انتخابات شوراهای شهر شده اما باید افراد متخصص و توانمند و انقلابی ثبت نام کنند چرا که با این افراد می‌توان انتظار داشت که امور شهری و روستایی مردم تسهیل پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی